lørdag 27. august 2011

Har lekt litt:)


Med dekor tape:) 
Som mange andre har jeg også fått sansen for disse søte tapene. 
De er super dekorative og enkle og fjerne igjen.


 Jeg synes det er gøy å bytte ut bildene på rommet til snuppa og da er tapen super.
Lager ingen merker i veggen og det gir ett morsomt utrykk i stedet for å bruke rammer.


I dag skal vi på Ikea og handle litt praktiske ting som plastbokser og 
hylleplater, men kanskje blir det med hjem noe annet fint også!!!!

Strålende lørdag!!!

ღ Janne ღ

4 kommentarer:

  1. Heisann ;o)) Søte taper ;o)) Syns bordet ditt ble så fint i innlegget nedenfor - og du har inspirert meg! Nå skal mitt bli hvitt også ;o)) Må bare kjøpe maling først ;o))))
    Koselig at du ville være med på giveaway ;o))
    Ha en fin helg!

    Klmmer Elisabeth

    SvarSlett
  2. Så søt tape! hihi! herlig!

    Herlig vakkert det ble med bordet! Du er flink!


    Fabelaktig lørdag til deg og dine.Her skal det bli godt med tid til mann og hjem, jeg har vært på grensen til workoholic denne uken.

    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett
  3. Herlige tape, hvor kjøper du de?
    Kos deg på IKEA.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Teip er både smart og veldig dekorativt! Jeg lurer også på hvor du har kjøpt dem? Helt herlig, skal garantert ta i bruk det i min lille leilighet (der jeg ikke kan spikre og ødelegge så mye) :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...