tirsdag 23. august 2011

ღ Litt ny pynt til kvistene ღ

 God morgen!
Først vil jeg takke alle dere som er inne å leser bloggen min, 
og takk for alle de hyggelige kommentarene
i gardin innlegget mitt lenger ned:)


Jeg har handlet litt ny pynt til kvistene i stuen:) De liker litt forandring:):)
Fortsatt hjerter, jeg liker hjerter.


De grå og hvite hjertene fant jeg i blomsterbutikken, litt mer 
høst en de med blomster som hang der før. Men ikke for mye høst heller:)
Jeg tviholder fortsatt på sommeren litt til.



Bildet under viser hjertene fra i sommer:)


Ny arbeidsdag venter og jeg må komme meg på jobb:)
Ha en strålende tirsdag i det fine været:)

ღ Janne ღ

4 kommentarer:

  1. Kjempefint! Likte både sommer- og høsthjertene jeg da, men er jo veldig greit å bytte litt på - forandring fryder :)
    Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble :)

    Fabelaktig tirsdag til deg, her er det sol og champagne!

    Maiaklem

    SvarSlett
  3. Så flott! Veldig kjekt å kunne variere pyntet etter årstidene.
    Klem

    SvarSlett
  4. Å så fint :) Eg har også kvister med hjerter på, men eg har lerkekvister. Plukka dei inn før jul, men så er dei så fine så no er dei visst blitt heilårs kvistar.

    God helg til deg! Eg har fortsatt ein arbeidsdag att, men fredag er ein fiiin dag :)

    Klem Eli

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...