torsdag 24. mars 2011

Baderom og inspirasjon


Vi er i full gang med oppussing av badet i det nye huset vårt. Det har vert litt frem og tilbake med hvordan vi ville ha det, men har endelig kommet frem til en god løsning.


Opprinnelig var badet to like store rom vegg i vegg. På det ene var det do og vask og vaskemaskin
På det andre var det dusj og vask og tørketommel. Veldig upraktisk etter min mening.
Ett av mine ønsker var og få en liten gjeste do og et litt større bad med plass til vaskemaskin og tørketrommel med benkeplate over. I tillegg ønsket jeg å ha en do på badet også.


For å få til dette var vi nødt til å flytte noen vegger og ta litt plass fra gangen.
Så nå blir det en liten gjeste do, og ett større bad med do:) Løsningen med benkeplaten over vaskemaskinen og tørketrommelen ble det dessverre ikke plass til. Men løsningen vi kom frem til blir veldig bra og jeg er fornøyd:) Bilder kommer når badet er ferdig.
(bildene har jeg lånt fra Svedbegs) 


Til slutt vil jeg ønske mine nye følgere hjertelig velkommen

2 kommentarer:

  1. Jeg øsnker meg også vaskemaskin og tørketrommel under benk, men har ikke plass... Gleder meg til å se resultatet når du er ferdig!

    Har en award til deg inne hos meg!

    http://ninnisbloggeverden.blogspot.com/

    Klem

    SvarSlett
  2. Så spennende! Vi skal også slå sammen to rom. Bad nr 2 over var bare lekkert!

    Carina @ MyWonderworld

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...