mandag 28. mars 2011

Drømmer om nye kopper:)

bildet er lånt av Dorothea
bildet er lånt av Dorothea


Jeg går og drømmer om nye kopper om dagen:) Det er vår i luften og tanken på å dekke til hageselskap i det nye huset er noe jeg gleder meg til. Men da hadde det jo vert perfekt med et sommerlig servise.
Liker godt Green Gate og serviset fra Mille Moi.

bildet er lånt av home and cottage


Bildet er lånt av home and cottage

Ellers er det stor fremgang i huset nå. Kjøkkenet er snart ferdig og jeg håper det ikke drøyer for lenge med badet. Når vi endelig er i hus blir det å ta fatt på soverommene og gangen. I mellomtiden blir det en liten mellomstasjon i leiligheten til min søster siden vi skal gi fra oss vår leilighet snart. Dessverre blir det lite tid til blogging i de nærmeste ukene men kommer selvfølgelig sterkere tilbake. Vil samtidig takke for alle hyggelige tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen min, og kommer jo selvfølgelig ikke til å klare å holde meg helt unna blogglandia i ukene som kommer:)

Håper alle som titter innom får en fantastisk uke 

8 kommentarer:

  1. Heisann ;o) Nydelige kopper...drømmer om nye jeg også ;o)))

    Ha en super tirsdag ;o)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Så gøy å se bloggen din! Morsomt ettersom vi pusser opp akkurat samme hus! Vi begynner å se enden på det hele, og godt er det for nå bor vi hos min mor;) badene blir ferdig denne uken og kjøkkenet er på plass, gulv er og lagt. Så nå håper vi å kunne begynne å møblere til helgen. Lov å håpe i allefall! gleder meg til å se huset deres, ser ut som det blir veldig fint!

    SvarSlett
  3. De GG koppene som er blå er sååå fine - jeg lurer litt på de selv jeg...

    Ønsker deg en fin fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelige tilbakemeldinger.
    Siri jeg er så spent på å se hos dere også:) Dere har nokk kommet litt lenger en oss:) Vi har noen uker igjen av badet, ellers så er andreetasje nesten ferdig hos oss også. Men vi har ikke rokket å begynne på soverommene og gangen så det blir når vi har flyttet inn.

    Ha en fin kveld Jenter:)

    SvarSlett
  5. Jeg må si meg enig med Maia, de koppene fra Green gate blå oppe til venstre eg utrolig lekkre :) stemmer for de ;)

    Delta gjærne på GIVE AWAYEN min om du vil.

    SvarSlett
  6. De Mille Moi koppene var virkelig fine, drømmer om noen sånne selv jeg :)

    SvarSlett
  7. Kom akkurat over bloggen din:) Så flott blogg du har:) legger meg til som følger hos deg jeg:)

    Ønsker deg en super torsdag:)

    W

    SvarSlett
  8. Koppene med hjerter fra Home & Cottage kunne jeg godt ha tenkt meg :))) De er så fine!!!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...