onsdag 23. mars 2011

House Doctor Factory Lampe


I huset får vi en lang kjøkkenbenk med overskap bare på halve delen. Den delen som er uten overskap blir inne i spisestuen. Så spørsmålet nå er om vi skal ha lamper over spisebordet eller kjøkkenbenken.
Hvis vi velger over kjøkkenbenken lurer jeg på om jeg skal ha to av disse House Doctor lampene. Synes de er super tøffe og så er det jo greit med litt lys over kjøkkenbenken.

Tidligere har jeg tittet på denne lampen til å ha over spisebordet. Synes det blir for mye med begge deler.
Mulig det blir noe helt annet over spisebordet også.

Kom gjerne med tilbakemeldinger om hva du synes. KLEM 

2 kommentarer:

  1. nydelig lampe!!hvis du skal ha denne som en lyskilde ut i rommet og ikke bare til pynt og "benkbelysning" må du tenke på at siden den er laget i slikt material vil den bare lyse ned på benken og ikke gi så mye lys ut i rommet

    den andre lamoen du linker til vil jo være en bedre lyskilde til rommet, men jeg elsker det industrielle preget til House doctor lampen.
    Var ikke mye til hjelp her, haha

    Ser ut som dere får et superkoseligt hjem ihvertfall, så du finner nok frem til det rette!
    Ha en strålende dag!
    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Den house doctor lampen er såå fin! Jeg elsker den stilen.

    Den andre lampen kan du jo lage selv, se her http://www.lekenhverdag.com/2011/03/lag-din-egen-snurrelampe_09.html


    Håper du finner ut av det.
    Stor stor klem!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...