fredag 11. mars 2011

God fredag kveld!

Fredag er vel ukas beste dag. Da har man helgen foran seg med masse tid til familien:)
Ihvertfall når man ikke er midt i oppussing, men da er jo det fine at man har mer tid til å jobbe i huset.


I dag gikk turen til H&M Home sammen med søteste Sigrid som skriver bloggen
Hjem igjen. Vi shoppet vel tilsammen åtte puter tror jeg. Jeg likte så godt putene med tekst så disse ble med hjem i posen sammen med en "kurv" ( kommer dessverre ikke på noe bedre ord i farten).
 Denne skal brukes til og oppbevare strikketøy.


I tillegg ble det også noen puter i mer romantisk stil, men de får jeg spare til vi har
flyttet inn. Da er det jo gøy å ha noe nytt og pynte sofaen med:)


Riktig god kveld til dere som titter innom!!!!! 

1 kommentar:

  1. Hei!
    Åååå...nydelig :) Så derfra på God Morgen Norge i går å la merke til at de hadde mye fine puter!
    Heldige du... må nok ta en tur snart jeg også ;)
    God helg!

    Klem Anette

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...