torsdag 17. mars 2011

Blogg hjørnet!

Spinner litt videre på det forrige innlegget mitt. Det ene soverommet i huset skal vi bruke til TV stue/arbeidsrom. Her skal jeg ha mitt eget lille blogg hjørnet. Det er nokk en stund frem i tid til dette rommet er klart, men det er uansett gøy å planlegge og finne møbler rommet skal innredes med.






Rommet som skal brukes til dette er ikke så stort, så det gjelder å finne frem til praktiske løsninger som ikke tar alt for stor plass. Dette pc bordet er bare 41cm dypt så det vil ikke ta så mye av rommet. I tillegg får vi vær vår arbeidsplass. Arbeidsbordet er i hvit høyglans og kommer fra Ikea.


Denne stolen tror jeg blir super lekker til arbeidsbordet, den er laget av  transparent polycarbon.
Stolene hadde jo vert superlekre i spisestuen også, men blir nokk ikke snakk om å bytte ut spisestuestolene med det første. Men uansett er de jo veldig fine å kombinere med de vi har når vi tenger ekstra stoler. Stolene heter Queen og er fra Living.


Denne lampen (Bourgie Table Lamp fra Kartell) passer også perfekt sammen med stolene synes jeg:) Så planen er å ha den blanke varianten for å lage litt hyggelig stemning inne på dette rommet:)


Og bare sån helt til slutt så hadde det jo vert gøy å toppe det hele med denne (Bubble Chair) kule stolen. Men ser ikke ut til at vi har plass til denne noe sted og ihvertfall ikke inne i tv stuen/ kontoret vårt:) men det er jo gøy å drømme litt også.


(Bildene i dette innlegget er fra Ikea, Living og google)

Til slutt vil jeg gjerne ønske Marie med bloggen Venstøphverdag hjertelig velkommen 
som følger her hos meg. 

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så koselig at du fant veien til meg, og atpåtil la igjen ett spor. Herlig!

    For en vidunderlig blogg du hadde, jeg legger meg til som følger og legger deg til i blogrollen min, for her vil jeg tilbake!

    Spennende prosjekter du har på gang. Ser vi liker mye av de samme interiørtingene! hihi!

    Ønsker deg en fortreffelig fredag!
    STor klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...