tirsdag 8. mars 2011

Karneval og oppussing!


I dag har snuppa vært på sitt første karneval i barnehagen, Hun har gledet seg i lange tider til å være marihøne:) Dette var stor stas og det var en sliten liten jente som sovnet på sofaen i syv tiden:)

Dagen i dag har jeg brukt til å male stuen i huset, fikk gjort masse:) det er godt å bare være der å se at det går fremover. I morgen tidlig klokken o8oo kommer håndtverkerne for å begynne med badet, ENDELIG. Forhåpentligvis hvis alt går etter planen så har vi nytt bad til påske. Gleder meg vanvittig til å flytte inn nå. Nå skal jeg ta meg en tur i blogglandia og titte litt:) Ha en fin kveld!!!

1 kommentar:

  1. For en søt marihøne, vet om flere som synes at hun var veldig søt i går :) Lykke til med oppussing av badet! :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...