søndag 27. mars 2011

Heldige meg har fått award

Jeg har vert så heldig å mota en award fra jenta med bloggen Ninni på fortet. Tusen takk Ninni.
Med awarden følger det også en utfordring:)
Det er å fortelle åtte ting om seg selv og gi den videre til fem bloggere med under 100 følgere.


Åtte ting om meg:

- Liker å ommøblere
- yndlingsfarge Rosa
- Er litt for glad i shopping
-Har jeg først bestemt meg for noe, skulle det helst skjedd i går
- Har også bestemmelses problemer:)
- Favoritt klesmerke Chill Norway
- Liker å pusse opp, pynte, ordne og fikse hjemme
- yndlings stund er på sofaen før datteren min skal legge seg, da synger vi og tuller masse:)



Jeg ønsker å sende awarden videre til de fem nydelige bloggene:



Ønsker dere som titter innom meg en nydelig søndag, Her blir det mere pakking og oppussing i huset. 
Ikke lenge til flyttelasset går nå 

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for komentar og awarden:) ska følge den opp om ikkje så lenge :) klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award, det er alltid koselig! Kjenner meg igjen i flere av punktene dine over ja :)
    Så hyggelig at du vil følge meg videre, gleder meg til å følge deg videre også! Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award! Du fortjener jo alle du kan få da :-)

    Kjente meg igjen i shopping og at ting helst skulle skjedd igår... hihi!

    Takk for award, jeg ble kjempe kjempe glad!

    Ønsker deg en nydelig søndag videre...
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med award. Gøy å lese mer om deg. Jeg tar utfordringen. Han en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  5. Det var hyggelig! :) Tusen takk for oppmerksomheten :)

    Ha en fortsatt fin søndagskveld

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...