tirsdag 15. mars 2011

Louis Ghost chair by Philippe Starck


Denne stolen har jeg siklet på lenge. Synes denne er helt utrolig fin. Jo mere jeg ser på denne jo finer blir den. De hadde vert super lekre som spisestue stoler, eller den hadde tatt seg godt ut i en gang/ hall. Siden vi verken skal ha nye spisestue stoler eller har plass til denne i gangen kunne jeg tenke meg å ha denne som kontorstol:)


Stolen heter Louis Ghost og er designet av Philippe Starck for Kartell.
Prisen på denne er 2390,-


Hehehe det kan jeg nok bare glemme, ikke snakk om at jeg får bruke så mye penger på
en kontorstol:) også nå midt i oppussingen da. Derfor måtte jeg finne ett annet alternativ.


Denne stolen må det jo bli, synes denne er ett godt alternativ. Stolen heter Queen og er fra Living.
Prisen (999,-) er også bedre:) Så da er det vel bare å sette denne på ønskelisten og så hadde det vel ikke gjort noe om den kom på salg igjen.

(Bildene i innlegget er funnet på nett, det siste er hentet fra Living sin side.)


Ha en strålende dag

6 kommentarer:

  1. Jeg hadde faktisk ikke trodd jeg skulle like sånne stoler, men de er jo faktisk elegante på sin måte:-) Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg synes stolene var kjempe kuld. En sånn hadde gjort seg på enden av spisebordet! :)

    SvarSlett
  3. Mente selvfølgelig kule (ikke kuld) !

    SvarSlett
  4. Supertøffe stoler, og kjmpefin blogg :)

    SvarSlett
  5. Jeg har alltid ønsket meg slike stoler, men Supermannen vil IKKE ha dem. Han synes de er stygge... Typisk.

    Men kanskje jeg skulle kjøpt en fra Living, de er ikke så dyre. Og det er et poeng. Supermannen skjønner ikke hvorfor jeg synes ting er fine "bare fordi de er dyre":)

    Takk for koselig kommentar inne hos meg!
    Jeg storkoser meg med verdens snilleste babyjente!

    Ha en fortsatt fin uke! Klem:)

    SvarSlett
  6. Hehe Supersnuppa vet ikke helt om jeg har med meg min heller men er nokk lettere å nå igjennom med de fra living.

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...