onsdag 9. mars 2011

Jente rom


Ett aldri så lite bilderas fra med i dag:) Synes det er så gøy å innrede rommet til snuppa, det går vel ikke en dag uten att jeg tenker på hvordan rommet hennes skal bli i det nye huset.


Selv om vi får mye større plass når vi flytter blir hennes rom litt mindre, så det gjelder å finne gode oppbevaringsløsinger. i tillegg så er det litt plass under trappen utenfor rommet hennes og der tenkte jeg vi skulle lage en liten dukkekrok:)


På rommet hun har nå har jeg brukt en CD hylle fra Ikea til å oppbevare skoene hennes i, i tillegg synes jeg det er fint og dekorativt og ha noen søte klær hengene fremme på den søte knaggrekken.








Vår lille prinsesse er aller mest opptatt av dukkevogner og dukker om dagen hun har begynt å ha kaffe selskap med dukkene sine og det som er aller mest stas er å få noen rosiner hun kan mate dukkene med:)
Lekene hennes er oppbevart i leke kasser inne i skapet og i den lille hyllen med plastskuffer fra Ikea.
Jeg synes det er viktig at lekene har en plass for å unngå mye rot. Det er jo mye hyggeligere å leke på et ryddig rom.



Til slutt vil jeg avslutte med at jeg i dag har blitt stolt medlem av


Utrolig gøy og tusen takk!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...