tirsdag 21. februar 2012

Ett motiv flere vinkler

 Trollhasselkvistene som sto i gangen har fått komme opp i stuen og
da trengte de litt ny pynt også. Hvite roser av fjær og lykter fra Lene Bjerre
gjorde kvistene nye, vårlige og stemningsfulle. Amalie med bloggen Svenngården
har en utfordring gående akkurat nå. ETT MOTIV FLERE VINKLER.
Her er mitt bidrag:)





Har du lyst å delta eller se de flotte bidragene finner
du Amalie og bloggen hennes her:)


    Håper du likte mitt bidrag   

  

    ✭  Janne   

6 kommentarer:

  1. Vrihassel er så fiint :) Jeg har et sånt tre i hagen(som forøvrig vokser utroolig seint).

    Tusen takk for at du blir med! Flott bidrag :)

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  2. Hei Janne!
    Fine bilder du viser:)
    Mye fint på bloggen din, så jeg måtte bare legge meg til.
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så artig trollhassel, digger de:))
    Fint pynta også:)

    Goood klem!

    SvarSlett
  4. Så nydelig trollhassel, kjempefin pynt!
    Lykke til i utfordringen :)

    SvarSlett
  5. Så herlig!
    Trollhassel er magisk!

    Fin onsdag til deg!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...