torsdag 2. februar 2012

Litt shopping!!!!


I det siste har jeg shoppet litt:) Jeg er av de som får sånne raptuser med jevne mellomrom 
og da må jeg bare shoppe litt:) Noe av det som ble med hjem var en brød kurv og grytevotter fra Nille.
De hadde fått inn en hel serie med stjerner nå. Jeg kjøpte også serien i blått og hvitt med tilhørende brikker og løper som jeg tenkte å ha ute til sommeren:) 



På kremmerhuset har de mye fint om dagen, og jeg skulle gjerne tatt med flere ting hjem derfra.
Men noe av det som fikk plass i posen var denne magnettavlen som nå står på kjøkkenbenken. Her tenkte jeg å henge opp små bilder og søte ord:) Den er forresten genial til å henge oppskrifter på når man baker og lager mat også. Skiltet som henger bak kaffemaskinen fikk også være med hjem på samme shoppingrunde:)


De siste dagene har jeg også handlet en del klær til snuppa og baby liten i magen:)
Det er virkelig gøy å handle klær til de små når man gjør noen kupp:) Skal se om jeg får 
vist frem litt av det etterhvert:)

Ha en strålende dag:)

ღ Janne 

6 kommentarer:

  1. Alltid kjekkt med litt nytt:)Nille har fått masse kjekkt,Nille e blitt så masse bedre og så er det jo fine priser og,alltid kjekkt å få masse for pengene:)

    SvarSlett
  2. Liker den serien veldig godt! Jeg har sydd meg puter av kjøkkenhåndklær i samme serien :)

    SvarSlett
  3. Åh så mye fint! Digger stjernemønster jeg da :)

    Fineste Tordag!
    klem

    SvarSlett
  4. Jeg elsker kremmerhuset! Finner alltid noe fint der :)

    SvarSlett
  5. Stjerner er alltid en vinner hos meg:-) Nydelig!!!!!
    Loveskiltet var også hÆrlig

    SvarSlett
  6. Tusen takk for så hyggelig kommentar inne hos meg.Og for noen nydelige bilder. Med en mann som er student, har jeg svart belte i å finne gode kupp ;) Elsker det :)

    Fin fin kveld og god helg til deg :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...