torsdag 23. februar 2012

Triwa

Klokkedilla??


Det har jeg:) Triwa klokkene er av mine favoritter, jeg digger designet på disse.
Den hvite og den lilla over her er nyheter og jeg falt pladask med en gang jeg så dem.
De settes selvfølgelig på ønskelisten med en gang.
Den grå under her er min favoritt klokke som jeg savner veldig, den måtte dessverre på reparasjon og jeg håper den snart er tilbake på armen min.


 Jeg er fortiden på jakt etter det perfektet stoffet
til gardiner på rommet til snuppa og på rommet til babyliten i magen. (Hun har forresten fått
ett navn men det forblir hemmelig en stund til:)) Jeg ser selvfølgelig for meg hvordan disse 
gardinene skal være og da er det ikke lett å finne akkurat det man ser for seg.

Håper alle som titter innom her får en flott dag


 Janne 

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Både meg og samboeren min har klokkedilla..vi elsker det.Kjempefine klokker over, jeg falt for den hvite:)

    SvarSlett
  2. Den grå har en utrolig fin farge kombinasjon. I like <3
    Fin blogg forresten ;)
    Klem, M.

    SvarSlett
  3. Legger meg til som følger av bloggen din, likte den godt! :)

    SvarSlett
  4. Så fine de var!

    Jeg klarer ikke å ha klokke på håndleddet jeg da, men har en drøss med klokker for det *knis*

    Fabelaktig fredag til deg og dine.
    Her skal nye gardiner henges opp og pizza som skal bakes :)
    Stort smil fra meg

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...