mandag 20. februar 2012

Fasteavensboller og Montana på ønskelisten:)


I går kveld var vi hos mine foreldre og spiste middag og selvfølgelig fastelavensboller.
Det var boller med vaniljekrem og krem, makron og krem og syltetøy og krem. Nam nam nam:)
Dagens bilder er fra deres leilighet.




Jeg har også lyst å vise TV veggen deres, Veggen bak tv'n er tapetsert i en nydelig dus tapet
med blomster i vakre beige og hvit toner. Og så er det Montana hyllesystemet da som jeg er mest misunnelig på:) Det består av moduler som kan bygges sammen som man selv ønsker.
De har brukt den som TV benk og jeg synes den er rå lekker:)



Da var det ny uke igjen, Håper alle får en herlig uke
og god mandag.


 Janne 

1 kommentar:

  1. Montana er lekkert!

    Ønsker deg en fin start på uken, søte!
    klemklem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...