søndag 19. februar 2012

SDS - magnetklyper med DYMO

 ✭ Jeg har laget magnetklyper med tekst til tavledøren vår 


Dette trenger du:

-klesklyper i tre
-maling
-pensel
-magneter
-lim
-dymo


Mal klypene om ønskelig, jeg valgte å male dem hvite da jeg ville ha en svart/hvitt 
effekt på tavledøren min. Etterpå limte jeg magneter på baksiden og brukte DYMO
for å skrive tekst på klypene. Hjerteklypene mine var ferdig malt så her var det bare
å lime på magnet og skrive ønsket tekst:) Kan det bli enklere:):):)


   ✭ Ha en fin fastelavensøndag   

ღ Janne 

4 kommentarer:

  1. Så fint det blei:)har kjøpt meg ein slik maskin nett eg og men har endå ikkje brukt den på noko,veit liksom ikkje ka,så det er kjekkt med tips te kva den kan brukes til.Ha ein flott søndag:)

    SvarSlett
  2. Det var en kjempesøt ide :)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Så kult!

    Fineste fastelavenssøndagen til deg og dine,
    her er deigen satt og en deilig slafesøndag i sikte - jubi!
    *smiler*

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...