fredag 24. februar 2012

God fredag ettermiddag:)


For ett herlig dag med ett herlig vår vær:):):) Det er fantastisk å se snøen smelte bort.
Jeg orker dessverre ikke jobbe mer nå, pga plager i bekken og rygg så denne uken
er den første uken jeg ikke har jobbet i det hele tatt. Det er litt rart for hva gjør man hjemme hele dagen?
Jeg har i hvertfall kommet ett lite stykke videre på prosjekt gardiner til barnerommene. Nå har jeg en haug av små stoffprøver hjemme så det er bare å bestemme seg og så begynne å sy:) 
eller kanskje jeg må se litt mer først?

Det blir jo også til at man flytter enda mer rundt på ting når man er hjemme og siden trollhassel
grenene fikk ny pynt og kom opp i stuen, har de hvite pinnene som tidligere sto i stuen flyttet ned:) 
Trollhasselen fikk vasen til de hvite pinnene og de hvite pinnene ble litt nye med hyssing rund seg.
Ikke dumt å føle at ting blir nye selv om man har hatt de lenge:)


 Janne 

1 kommentar:

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...