tirsdag 28. februar 2012

Litt nytt i stuen ✭✭✭


Jeg har byttet ut putene i sofaen, følte at den trengte å friskes opp litt nå. Etter en lang stund med hvite og beige puter med skrift var det på tide med noe nytt og litt friskt. Selvfølgelig endte det opp med rosa detaljer i vår stue igjen. Hm... denne gangen ble det kanskje litt vell mye rosa her, spørs hva mannen sier når han kommer hjem. Den hvite og grå puten er fra HM Home, de ble kjøpt inn sammen med den runde rosa fra Kremmerhuset for ca. ett år siden. Putene ble faktisk kjøpt når HM Home åpnet i Oslo og så ble de liggende i ett skap etterpå. De firkantede rosa er fra Sia butikken på Nordby senteret:)
Mannen min er egentlig ikke så veldig fan av pynteputer og mener at hvis vi først skal ha puter i sofaen så skal de også kunne brukes:) Jeg er jo på en måte enig men samtidig får jeg nesten hetta hvis de nye putene skal krølles til med en gang. Så denne gangen har jeg satt to av de gamle putene i en kasse så kan de tas frem om man skal ligge på sofaen med en pute under hodet:):):) Spørs hva han mener om denne ideen da.
Håper vi klarer å gjennomføre det en stund i hvertfall.


Ønsker alle en flott tirsdag:) I kveld skal jeg på 
Pomp de Lux party, gleder meg til å se masse nydelige barneklær.

 Janne 

5 kommentarer:

  1. Godt med litt forandring innimellom;)
    Kjempefin sofakrok ♥

    SvarSlett
  2. Elsker rosa jeg og så dette falt i smak!
    Har store problemer med puter her og.
    Min mann hater de og kaster alle på gulvet hele tiden, så det skal ikke være lett..
    Lykke til:)
    Klem Linn

    SvarSlett
  3. Så herlige farger du har fått i stuen din..Er jo så kjekt med litt forandring ☺

    SvarSlett
  4. Herlig med forandringer..har mange planer her, men med to små blir det ikke akkurat veldig masse til til det..men kommer stadig noen nyinnkjøp inn i stua : )

    Finfin tirsdagskveld videre!

    SvarSlett
  5. Deilig med rosa i stua... Din mann og min mann mener det samme om puter... hihi!

    Fabelaktig tirsdagskveld ønskes deg, søte. Her forberedes morgendagens jobbdag i Kristiansand.
    Stor klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...