fredag 10. februar 2012

Godbiter på salg:) :) :)

Det er gøy å shoppe til barna:) ekstra gøy er det når det er salg. Når jeg i tillegg ikke handler noe til meg selv om dagen blir det litt ekstra til snuppa og babyliten i magen:)


Kåpe fra NoaNoa til Julie




ChillNorway hettejakke til Julie


Chill Norway todelt joggedress i mørkeblå og brun onepiece til Julie



Vakker kjole fra Tina wodstrup til Julie



Chill Norway kåpe til Julie



Til storesøster og lillesøster fra merket Memini


Til slutt til lillesøster som enda bor i magen en stund til:) 
tre sett fra Juicy.

Er du flink til å handle barneklær og andre ting på salg? Jeg har egentlig ikke vert så flink til dette tidligere
men i år føler jeg at jeg har fått med meg en del godbiter hjem:) Julie som tidligere nesten bare har hatt rosa
har nå fått litt andre farger selv om hun selv er veldig glad i rosa:) :) :)

God helg igjen, her skal babyrommet males, Julie skal i bursdag
og kanskje blir det en tur til Sverige for å se på stellebord:)

ღ Janne 

5 kommentarer:

  1. Å så mye fint..likte veldig godt de fine babydressene nederst : )

    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert!!! Du får nyte tiden du kan kle dem i så skjønne klær. Plutselig har man ingen ting man skulle sagt om DEN saken lenger ;)

    Heldige små prinsesser sier nå jeg!

    Ha en fin helg :)

    Klem Linnette

    SvarSlett
  3. Såå mye fiint!

    Dagen i dag går nok til klesvask og pakking.

    Ønsker deg en vidunderlig helg, søte! Koose deg og nyte den.

    Helgeklem fra Maia
    Nala logrer og sender deg en kos

    SvarSlett
  4. Så skjønne klær, som jeg savner å gå å kjøpe disse små vakre plaggene.
    Jentene mine er 13 og 16, og nå har jeg ikke stemmerett lenger.

    Ha en fin kveld!

    Mvh Heidi : )

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...