mandag 27. februar 2012

Hjemmestrikket



Jeg har endelig tatt i bruk de hjemmestrikkede klutene jeg fikk av mamma til jul. De er faktisk veldig gode å tørke med og det var forfriskende med en rosa klut på kjøkkenet. Vanligvis bruker jeg microfiber kluter fra Eva solo på kjøkkenet, de har jeg i grått og hvitt. Så en rosa klut frisket veldig opp til den grå stenbenkeplaten vår:)






Bruker du kjøkkenkluter med farger? Eller holder du deg til de nøytrale hvite?

Ha en flott dag og en god start på den nye uken!!!

Janne

- Posted using BlogPress from my iPad

7 kommentarer:

  1. Så fiiine disse var! Wow! Hjemmestrikkede ... tror jeg nesten synes de hadde vært for fine til å ta de i bruk;))


    Ha en fin ny uke!

    KLEM KLEM
    ANETTE

    SvarSlett
  2. Kjempefine de var!
    Jeg bruker også hjemmestrikka kluter. Er kjempegode og pynter opp :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Mormor strikker sånne til meg :) De er de beste klutene!

    Tusen takk for finfine ord :) Det blir jeg superglad for!
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  4. Nydelige farger! Jeg har også fått noen strikkekluter, men har de bare til pynt:)
    Tusen takk for kommentar hos meg!:)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Så herlig med hjemmestrikkede kluter!
    Jeg bruker rosa kluter jeg og, hihi!

    Fortryllende mandagskveld til deg, søte!
    klem

    SvarSlett
  6. Så nydelige kluter. Jeg bruker farver, jeg også.

    Klem Bente

    SvarSlett
  7. Så søte kluter, her går det mest i butikkkluter..☺

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...