tirsdag 14. februar 2012

♥ SDS & Valentine ♥


Feirer du Valentinsdagen? Vi pleier ikke markere den så veldig, men
jeg var heldig å fikk blomster av min mann og datter i dag:)


Dagens lys fat er inspirert av Valentinsdagen og våren:)


LITT SDS 
Jeg har brukt to smykker jeg laget for en del år tilbake da det var så populært med sånne
trådsmykker som man knøt perler på:) Ett i rosa og ett i grønt. Det rosa surret jeg rundt kubbelyset og det grønne er dandert rundt på fatet. sammen med ett rosa tre hjerte og ett hvitt stein hjerte.


Vasen/ blomsterpotten ble med hjem fra Sverige på søndag, superfornøyd med denne og angrer litt på at jeg ikke kjøpte den i flere størrelser. Så kanskje må det bli en tur til om ikke så lenge:):):)


Happy valentines day!!!
ღ Janne 

3 kommentarer:

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...