fredag 17. februar 2012

✭ Tavledøren er ferdig ✭




 Den ene skapdøren i gangen har vi valgt å male med magnetmaling og så tavlemaling.
Vi manglet et sted i huset der vi enkelt kan skrive ned en beskjed, henge opp huskelister og 
måneds planer fra barnehagen osv. 


Magnetklypene er merket med alle ukedagene, her kan man enkelt henge opp en huskelapp, handleliste, ett invitasjonskort til bursdag osv på den aktuelle dagen:)


  

Jeg fikk tak i en søt blokk med huskelapper, den har magnet på baksiden så den henger fint på døren.
Kjekt å alltid hvite hvor huskelappene er:)

 

Hjerte klypene har fått koselige ord og er ment for å henge opp bilder og koselige kort.
Og teksten på døren er malt på ved hjelp av sjablonger.


Have a nice day!!!!

ღ Janne 

6 kommentarer:

  1. Så fin tavla ble...kjekt med litt kontroll på hverdagen : )

    God helg!

    SvarSlett
  2. Så fint det ble, jeg har gjort det samme på en liten vegg,
    men hos meg henger det dårlig på magneten,
    så jeg har begynt å lime istedet.
    Men se ut som du har nok magnetmaling på..
    Ha en fin helg
    KLem Linn

    SvarSlett
  3. Suuuuperfint!!!! Mye finere å ha det slik enn å ha alt på kjøleskapet slik vi har det idag. Goood helg til deg

    SvarSlett
  4. Såå kult! Me like!

    Fineste fredagskvelden til deg,
    her det hjemmealene kos med Nala!
    klemklem

    SvarSlett
  5. Kjempefin Janne! Sånn vil jeg lage på kjøkkenet :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  6. RÅKUULT!! ;-DDD

    Klem Elisabeth ;o)))))

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...