søndag 12. februar 2012

God morsdag kveld:)



Vi har hatt en fin dag men en litt annerledes morsdag.
Det ble nemlig handletur til Sverige i dag:) Vi fikk sett på stellebord og kjøpt bag til vognen,
i tillegg ble det med masse god mat hjem og litt stasj til huset:)

Jeg fikk sove lenge i dag og av snuppa fikk jeg termokopp med bilde av snuppa og en tegning hun har tegnet på:) Hun var så stolt når hun kom å vekket meg med pakke i dag:) Heldige meg!!!!
Etter Sverige turen ble det kake hos Mamma og Pappa og hennes morsdagsgave i år ble belgiske trøfler
lagt over på ett glass pyntet med hjerte, hyssing og DYMO med teksten TIL MAMMA.


God morsdags kveld til alle mammaer der ute!!!!
Og mange gratulasjoner til vårt vennepar og til fetteren til mannen min med samboer 
som har fått hver sin lille jente i dag:) Herlig morsdags presang:):):)

ღ Janne 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...