søndag 5. februar 2012

Min vårlige vegg!!!!


Månedens utfordring hos NIB går ut på å style en vår vegg og gjerne en vegg med smart panel.
Vi har brukt smartpanel på vårt soverom og siden våren har sneket seg inn innendørs i 
Drømmehuset passet det meg perfekt:) Som mange av dere vet er rosa min favoritt farge og når våren kommer melder behovet for rosa seg sterkt, ellers er også grønt en farge jeg liker å ta inn til våren:)







I år gleder jeg meg spesielt mye til våren får da kommer lillesøster og vi
blir en familie på fire:) Jeg gleder meg til babykos, små sko og trilleturer i vårsolen.

Har du lyst å delta i februar utfordringen til NIB eller la deg inspirere av våren? ta en titt her da vel!!!

ღ Janne 

6 kommentarer:

  1. Kjempefint du har gjort det:)eg har ikkje smartpanel men har veldig lyst på det..det blir ekstra liv med det.

    SvarSlett
  2. Så fint, drømmer om vår jeg nå. Nydelig skjerf, jeg elsker rosa : )

    God søndagskveld til dere.

    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Nydelig bidrag :)

    Her sitter jeg innlosjert på Gardemoen, 2 timer med hvile før det braker løs med galla med Jerniafolket... Vet ikke om jeg skal glede eller gruer meg :/
    Fabelaktig søndag til deg!
    klemklem

    SvarSlett
  4. God kveld,kom over bloggen din hos nib!
    Har tittet litt her hos deg og her var det mye flott ☺
    Gleder meg til å følge deg videre ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  5. Den stigen var så søt!!! Kjempefint bidrag i utfordringen

    SvarSlett
  6. KJempefint bidrag!!
    Elsker stjerneskjerfet ditt ♥
    Lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...